110228 - #143 ????????

Idag äre 1 månad me min underbara Älskling SA <3

Tyvärr kantas denna bra dag av att jag har fått beskedet om mitt knä & att ja troligtvis nu måste göra min eventuellt nya operation tidigare än som de var på tal om innan :(  Men det är väl sånt som man får ta när man vill tillbaka till något som betyder så otroligt mycket för mig som idrotten gör för mig......

Jag glädjs även åt: Emma Johansson
http://eimj.blogg.se

Hon har klarat av sina hopptester & hon spelar handboll igen =)


Vill oxå få klara av mina tester (axel & knä) som måste klaras av innan jag får ens börja tänka på att gå ut på en handbollsplan & få spela eller träna igen.....

Love my SA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0