110121 - #134 Rehaben får bli.......

...... mitt liv tror jag...... Rehab för mitt knä, rehab för min axel & armbåge samt rehab & bassängträning för min axel.....

Men jag ÄLSKAR verkligen REHAb - Ja, de är något fel på mig... Men har man hållt på me rehab sedan november -07 lär man sig snabbt att allt sker inte över en natt eller på några timmar som många tror....

Det blir gymmet igen nästa vecka igen :D alltså, vilken känsla att få komma tillbaka till gymmet & sen komma därifrån me träningsvärk =) jag bara ÄSLAKR den känslan :D


Jag gråter mig igenom tiden på rehab då jag inte kommer någon vart me träningen - jag skrattar mig igenom mina pass på rehab för att jag kan se mina framsteg - jag plågar mig igenom mina pass på rehab för att det är motigt & tungt. Jag kämpar helt enkelt me mina känslor på gymmet & nu ser jag ljuset i rehabtunneln trots att det är långt kvar tills jag kan springa ute igen & långt kvar tills jag kan gå för fullt....

Tänker på de som kämpar med skador & att komma tillbaka till sin idrott som de älskar.... De ger mig min kraft, min styrka, min ork, min kämparglöd men de inspirerar mig framför allt & orka mig igenom mina jobbiga pass på rehab & mina rehab-pass hemma & på gymmet.....

Nu blire bingen för nu har jag gjort min hemma-pass för denna dag - imorrn blire nytt hemma-pass efter en dag i idrottens tecken =)


Love u ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0