110313 - #149 Besviken

Min känsla, mina tankar, mitt kroppsspråk - Allt ger en tydlig blick av den besvikelse som jag nu upplever & känner.... Får inte & kan inte köra Rehabträning nu - jag känner hur min styrka sakta men säkert försvinner & jag får börja om längre ner på min stege igen..... Detta är inte rättvist & jag önskar att jag bara kunde få vara piss, krya & frisk så att jag till slut ska kunna köra min löpträning igen.....

Att ligga inne på sjukhus där man inte kan röra sig fritt heller gör mig till ett nervvrak snart..... jag orkar inte vara inständ på min avdelning längre & hoppas nu på att få komma hem imorgon måndag 14/3.....

Efter jag kommit hem blire att ta de lugnt lite & sedan börja sakta men säkert me både praktik, träning & rehab..... Ser ju fram emot min bowling nu då jag har fått ett positivt svar efter min DM-start för en vecka sedan.....


Nä, nu blire förhoppningsvis sista natten på Hjärtmedicin Avd. 32 på KSS & jag ska nu titta klart på filmen: "Män som hatrar kvinnor" innan de blir dax att sluta de små & sova.....


Älskar min S.A. & Er alla andra som betyder!!!!


Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0