110322 - #151 Glad igen & snart TEST!!!!!

Träningen i tisdags förra veckan 15/3 spelade jag ihop 775 på 4 serier, ett snitt på 193.75 & var grymt nöjd med det resultatet......

På matchen i lördags 19/3 hemma mot Tranås AIF spelade jag ihop 573 på 3 serier & fick ett snitt på 191 =) Grymt nöjd med det resultatet oxå då det var min första seriematch efter mitt uppehåll.....

Idag 22/3 är det träning igen & jag har längtat hela dagen, så mycket så att tiden har stått stilla större delar av dagen har jag trott..... Snart äre dax att byta dress & gå in i en annan värld för ett tag.....

Rehaben kämpar jag på med & det går trögt, men de ger resultat & de innebär att det snart är dax för TEST igen..... Test  är mindre roligt, men spännande för att se hur det går & hur längt jag har kvar innan jag får börja me lätt löpträning.......

Kämpar & Kämpar...... Det är jobbigt för det ger sakta resultat & det går sakta framåt... Blir frustrerad när de inte går & när jag inte kan... Då kommer det negativa tankarna tillbaka & jag vill bara bryta ihop & lägga av.... Vet att jag inte får lägga av så lätt & visa mig stark för att orka med & klara det jag vill göra....

Igår 21/3 låg jag bara & tårarna bara rann för att det var så jobbigt.... Igår fungerade inget - inte ens de lättaste övningarna & rörlighetsövningarna som man får me sig hem när man opererat sig.... Då önskade jag bara att allt var ogjort & att det inte var så allvarligt med mitt knä som det blev... Önskade att det inte var jag som låg där på träningen & hade ramlat ihop för att mitt knä inte höll....

Allt slit lönar sig till slut, men vägen dit är OTROLIGT LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG & krogig me många höga berg & djupa dalar.....


Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0