24/8 & 25/8

Igår 24/8 började jag ÄNTLIGEN på praktiken igen.... har längtat såååå otroligt myket efter den dagen...... Idag var det väldigt roligt att komma till praktiken... Fick jobb med en gång... så har suttit vid datorn nästan hela tide på praktiken idag 25/8 för att fixa med olika bokningar....... =) så lite trött på dator är jag nu.... *SMILE*

Idag 25/8 så var jag på rehab igen....... hur roligt som helst & att dessutom köra ett maxpass gjorde det ännu roligare... var rätt slut efteråt.... sedan upp till linda för att käka & duscha för att sedan dra till Lena för att få hjälp med spruta.... Sen PRAKTI =) Sen träff med linda igen för att käka på stan, träffa Madde som FYLLER 19 ÅR IDAG =) GRATTIS TILL HENNE <3



Älskar alla som betyder för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0