091129 & 1:a Advent

är det idag....... Själv så kommer jag att spendera denna dagen hemma med familj & mormor <3 kanske blir en sväng till SDE för att kika på fotboll - men inte säkert.......

Gårdagen bjöd på bowling med DAM-laget...... Hade borta match i Tibro mot ÖsPå & vi (Team Skövde BC Damer) vann matchen med 15-5...... Bra spel av alla tycker jag - även om min insats kunde varit bättre...... Fick chansen men tog den inte........ TYVÄRR så besviken på mig själv är jag... om något......
Sen blev de Skövde och Jul kul på stan för att hjälpa mamma lite med HF-jobb....... sen var jag hemma under kvällen........

Snart är de läger i F-köping & pepparkakshusbakning så jag längtar........ Men sen vet jag inte vad som händer - väntar på en massa saker just nu & vill att de ska ske NU.......

LOVE YOU ALL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0