2/10 & jag är ångerfull.......

för ett beslut som "jag" har tagit ang helgen......... Ska göra COMEBACK på banorna igen i matchsammanhang....... Jag som bara tränade 1/3 av träningen igår 1/10..... precis innan jag skulle gå så kommer UK fram och frågar om jag kan & vill spela på söndag....... (B) i Vara med saml. 10.00.... Jobbigt..... Mitt knä såg ut som F*N efter min korta träning och vill inte veta hur det kommer att se ut efter 1,5 timmes spel på söndag...... JAG ÅNGRAR MIG!!!!!!!!!!!!!

VAD HAR JAG GJORT!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
Men skönt att vara tillbaka nere bland banorna nu i alla fall även om det är LÅÅÅÅÅNGT till den form jag hade innan allt började.....

Men jag har tafit ett beslut som jag kommer att fullfölja även om det känns jobbigt just nu...... Hoppas bara på det bästa!!!!! Sätter ingen press på mig själv att leverera som jag brukar göra närdet blir match eftersom att jag inte har tränat så mycket och får tänka på mina förutsättningar....... Kommer att ta de väldigt lungt och försiktigt bara....

En viss person kanske inte kommer att bli så himla glad på mig, men den smällen får jag ta........ Då kanske jag DEFENITIVT LÄRT MIG MIN LÄXA...........

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0