23/9 & Hemme igen.......

Har nu kommit hem från KSS 6 KAVA Avd. 21 efter några dagars (17/9-23/9) hos dem...... Magen som varit problemet igen..... Mer behöver inte nämnas om det...... Det har varit jobbiga dagar - känslomässigt, psykiskt och fysiskt....... Dessa dagar har krävt mycket energi och org från min sida..... Inte minst det gäller maten och kommunikationen med läkarna.......

Men nu är jag hemma igen i samma tillstånd som jag kom till KAVA med..... Men de säger att inget är fel (eller de kan inte hitta felet, men något stämmer inte) så de tycker att jag kan vara dålig hemma - behöver ju inte frgåa & säga till om jag ska någonstans.....

Men men bara hoppas på att allt löser sig nu......
Har min rehab att tänka på menäven min praktik & bowlingen......

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0