4/9

Vad har dagen att erbjuda tro......?
Mer sömn kanske....?
Varit vaken nu 2 timmar vilket är rekord för mig på ett bra tag.... Vet inte när jag var vaken så länge i sträck.......? Men bättre att hålla sig vaken och försöka att vara uppe och göra något än att ligga i sängen och sova hela dagen..........!

Lyckats att få i mig ganska mycket till frukost idag =) ett steg i rätt riktning i alla fall och jag har öven lyckats att behålla de jag har ätit oxå =)

Men får se vad dagen har att erbjuda...... Vet att det kommer att erbjudas sömn, vilket jag inte kommer att tacka nej till direkt, men kanske inte behöver sova så mycket som jag gjorde igår när jag hade kommit hem......

Rätt skönt att vara hemma igen efter min vistelse på KAVA..... Personalen var trevlig så jag ska inte klaga utan det var völ mest tiderna som gjorde det hela lite mer jobbigt......... Man slapp i alla fall att bli väckt mellan 06.00-06.30 för att ta tempen och för att vara "nåldyna"......

Ha de bra!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0