101202 - #125 Tillbaks på ruta 1 & det suger

Det kan jag lova er att det gör - Det suger verkligen att vara tillbaks på ruta 1 där man en gång började.... Svullnad, smärta (dessutom tilltagande), stel & svårt med rörligheten trots att jag kör rehab varje dag - ja, ni hörde rätt... VARJE DAG.....Får se vad jag får för dom imorgon då jag ska tillbaka till min läkare på KSS......

Annars har jag fått tillbaka suget efter att slita som en varg med min rehab för idag visade sig en sida som jag inte har sett hos mig tidigare.... En sida som innebar att jag var helt slut efter mitt basäng-pass & efter min rehab imorse på Skövde Rehabcenter..... Jag var helt slut, orkade inte ens hoppa iväg me mina "kompisar" som stöd till bussen.... Det är något POSITIVT itt liv just nu så den känslan tänker jag ta vara på när jag lägger mig på kvällarna me tårarna som rinner nedför min kind pga svullnad & smärta.....

Ska se om jag kan få till en bild på mitt program i bassängen & i lokalen.....


Lôv ju alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0