101209 - #127 För ett år sedan & ett år fram

Jag vet vad jag gjorde för ett år sedan.... Jag befann mig då på sjukhus & fick bara en massa dropp för att överleva dagen som var & kommande dagar även om jag var tvungen att äta & ingen förstod mig hur jag hade det......

Efter ett år kan jag sumera det hela med att de finns faktiskt Änglar inom sjukvården oxå & inte bara djävular (bland personalen)    :D

Jag vet inte vart tiden har tagit vägen för de känns som de var igår allt var som värst & jobbigast - som de var för ett år sedan för mig.....

Men jag kan se tillbaka på ett händelserikt år & ångrar inget som jag gjort men ångrar massor som hänt - för jag trodde de skulle bli ett bra & friskt år....

Knästatusen är oförändrad & jag kämpar på me min rehab.... var igår på gymmet & körde ett maxpass me styrka för särskilt överkropp men kombinerade detta med rehab för mitt knä....

Senare idag blire mer rehab & bassängträning för både knä & nacke..... kan behövas då jag behöver komma igång på allvar nu..... Det står lixom för stilla just nu på alla håll & kanter....


Julen närmar sig & under uppehållet kommer jag att kämpa gärnet för att inte hamna för långt efter min planering & sedan för att slippe ta bort en del av min fettkudde.....


Love you ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0