101210 - #127 Tejpen gjorde sitt.....

.... arbete igår & idag har jag kunnat köra ett max-pass (så mycket som jag klarar av i daxläget) me rehab & styrka (hela kroppen me styrka) & jag är GRYMT nöjd & de är min sjukgymnast oxå =) Detta går ju helt enkelt åt rätt håll just nu även om misstankarna finns kvar & är till 99,9% bekräftade att jag har en irritation i min knäled..... Om 6 månader eller ett år kommer den delen att försvinna i mitt knä & sen är jag redo för att kunna spela handboll igen - Tror INTE ni förstår vilken glädje de kommer att bli för mig när jag väl kommer ut på den där planen igen för att kunna lira =)

Jag är helt till mig idag för mitt under rehab-passet får jag reda på att snart kommer jag att ,unna spela bowling igen  =) Vilken otroligt lättnad & jag blev tårögd.... Även om jag vet att detta kan ändras väldigt fort till det negativa & helt plötsligt kanske jag inte får spela bowling snart igen utan det kan komma att dröja.....


Genomförde mitt bassäng-pass idag igen & helt utan reaktion efteråt =)


Nu blire lite soffläge för att vila & sen blire att fixa i lägenheten innan de blir rörelseträning ikväll.....



Love you ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0