101219 - #128 På banan igen......

Är tillbaka på banan igen efter en tids frånvaro.... Ja pga sjukhusbesök & inneliggandes på sjukhus så är jag nu tillbaka på banan (rehabbanan) igen för att börja försiktigt igen för att sedan kunna öka dosen & öka maxdosen till helt totalt slutdosen =)

Blev inget planskandes förra vecka pga vård på sjukhus (gallstensanfall & ryggskott) så i veckan som kommer (julveckan) så blire att plaksa försiktigt & sedan börja me min rehab igen där jag slutade.....

Längtar tillbaks till min handboll & bowling.... Det går inte en dag utan att jag fäller tårar för att jag inte får spela handboll eller lira bowling.... Väntar ju dessutom på utredningsvar ang om jag får spela Handikapp-Tävlingar inom bowlingen.....

Nu ska jag köra lite styrka (gummiband) & sedan blire att slagga - upp tidigt för att åka till Skövde Rehabcenter & träffa min sjukgymnast A.H. som betyder mycket & öka dosen i träningen  =)




Love you ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0