100120 & jag har panik......!

För på fredag 100122 ska jag göra middag till resten av famlijen & jag vet inte vad jag ska hitta på för något....... Känner lite smått PANIK över detta med tanke på att ikväll är de handboll X2 som gäller & imorrn kväll är de träning för hela slanten som gäller.......! HUR SKA JAG HINNA HANDLA........?

Men matchen igår i Handbolls-EM var ju KATASTROF från Sveriges sida........ Man skäms ju för hur dåligt de spelade...... Den ända i Sveriges lag som föryjänar ett bra betyg är målvakten Beutler (Stavning.....???) för hon gjorde några riktigt vassa räddningar när de andra svek....... Skärpning till nästa match så kanske ni kan vinna & hoppas att ni kan ta er vidare!!!!!

LYCKA TILL FÖR ALLA DÄR UTE SOM LÄSER!!!!

LOVE YOU ALL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0