100705

Min Rehab-träning går sådär - fått mer Rehab-övningar nu så baske mig om de inte blir bra nu....
Mitt knä ser ut som de gör, men va F*N, har ju gjort två operationer & åkat ut för en propp..... Men de finns de som har de värre.....

ibland blir man bara så trött på Rehab-träningen & sjukgymnastiken i allmänheten - men det är bara till att bita i det sura äpplet & låta det ta sin tid - SKYNDA LÅNGSAMT!!!!!!


Annars så har ajg kommit hem till mor & far igen för att tillbringa nätter & dagar hos dem efter ännu, men tyvärr, till vistelse på sjukhuset.... Blev dålig 100630 & är lite bättre idag, men har fortfarande yrsel & är snurrig i huvudet med hjärtsusning & hög puls..... Men nu när jag kommit hem borde eller DET SKA bli bra igen......

Bowlingen startar annars upp snart & den får man ju bara INTE missa......
Team Skövde BC Dam-Lag är påväg - va så säkra på det =)


Nä, nu blire lite sängliggandes/sittandes igen..... Så man inte går som om man vore på kanten =)


Love YOU ALLA <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så jättemycket Sara, kämpa på du med :D

2010-07-06 @ 23:03:01
URL: http://eimj.blogg.se/vilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0