100712 - #100 Säsongen 2010-2011

Mitt 100:de blogg inlägg känner jag har stor betydelse för mig, för det är nu jag inser vad hösten 6 vintern har att erbjuda mig, Nämligen Säsongen 2010-2011....

//Snart börjar Säsongen & livet på nytt. En Säsong full av aktiviteter & livet som följer där till. Livet under en Säsong är livet man tar vara på. Ju längre in på Säsongen man kommer, ju mer inser man vad man har att kämpa med. En Säsong har så mycket att erbjuda så man glömmer lätt bort allt som har med livet att göra. Säsongen 2010-2011 står framför mig & dörren står på VID gavel, bara till att gå rätt in i den öppna dörren & komma ut till Säsongen 2010-2011. Hösten & Vintern är en Säsong där livet är fullt med aktiviteter. Livet under Våren, Sommaren & tidiga Hösten är en annan Säsong & ett annat liv man lever då. Livet under den andra Säsongen tar man oxå tillvara på. Då har man ett annat liv att leva. Men livet under hela året tar man tillvara på, men man glömmer lätt bort att det finns ETT liv utanför livet under självaste Säsongen. Man blir så inrutan under den mer aktiva Säsongen & inser sen efteråt att man kan ha gått miste om något som man inte insåg först. För livet under Säsongen tar så mycket plats för det andra livet. Säsongen 2010-2011 kommer att betyda så mycket för mig att jag är rädd för att gå miste om just den Säsongen.//

Som sagt va, Säsongen som kommer betyder så otroligt mycket för mig så jag hoppas ni andra vet med er att jag GLÖMMER INTE BORT ER!!!



LOVE YOU ALLA <3

Jag ÄR Bestämd denna Säsongen & kommer inte att ge mig!!!
Säsongen kommer & jag finns för ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0