100714 - #101 Nytta med Nöje

Att jag ens lyckades är helt otroligt. Jag Lyckades idag att förena Nytta med Nöje rätt bra. Har legat i solen & sovit - Nöje men även gjort rehab-träning när jag varit vaken & solat - Nytta. Detta kan bara inte vara JAG som har gjort det - MÅSTE vara min dubbelgångare som har visat sig idag....



//Solen skiner & värmer, myggorna surrar omkring, flugorna irriterar, knotten syns inte, humlorna bryr sig inte MEN getingarna surrar omkring, irriterar, bryr sig & syns när man minst vill att de ska synas... Det är den klassiska svenska sommaren & jag fullständigt HATAR den.... Solen skiner är okej & likaså med värmen, om den håller sig under 25 grader.....//


Love u ALLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0