100724 - #104 Den är satt

100721 sattes min kortisonspruta & fick inte belasta före kl. 21.30 på torsdagskvällen..... Det innebar att jag fick tillbaka mina kompisar tillfälligt & superduper skönt att bli av med de igen =)
Min spontana känsla nu efteråt är att de känns bättre (tillfälligt) & mina "klickningar" i knät har slutat men de låser sig istället för mig.... Diagnos efter onsdagen: Fortsätt med din Rehab-träning & vänta.... Pröva även att ta lättare joggingrundor eller lättare löpning på löpband.....

Snart vankas det uppstart i bowlingen & jag bara LÄNGTAR för jag kommer skita i hur mitt knä & huvud mår..... Läger i Norrköping & sen drar träningen igång =)


Rehab hela veckan (ledig söndag) & sen börjar en ny vecka då jag ska trappa upp min rehab igen =)


See you Later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0