100616 Uppdatering

Rehaben för mitt knä står stilla just nu pga min olycka som inträffade förra veckan 100607. Men snart kommer jag ta upp den igen för att kunna vara 110% redo när höstsäsongen startar upp igen.....

Fast min krage hoppades jag skulle göra underverk för mig så att jag slipper den 100623... men nu ivsar det sig att den verkar inte vara till någon nytta då jag har blivit sämre & smärtan inte försvinner.... har nu även fått tid för min utredning & nu händer allt på samma gång.

Bor fortfarande hos mina päron pga att jag inte rikitgt klarar mig själv än - Tänk vad beroende man kan vara av hjälp när något händer som gör livet lite mer komplicerat för en....?! Känner mig som om jag inte kan göra något alls själv - fast det stämmer ju nästan oxå....

Har mina underbara vänner, släkt & familj att TACKA för allt stöd jag får nu!!!! Även Tack till LV på UM som stöttar mig & hjälper mig i mina val!!!!

Har precis njutit av en glass (gluten- och laktosfri) som är MYCKET god...... Ja,just det...  Mitt liv som glutenintolerans rullar på av bara farten & nu när jag flyttat blire mer påtagligt hur svårt det är att uinte kunna äta allt man vill äta..... Men man måste stå ut & mostå alla frestelser som finns.... Livet som laktosöverkänslig är inte lätt det heller.... men men, börjar lära mig att leva utan det nu oxå.....

Nä, nu blire te att "ropa" på hjhälp så att jag kan lägga mig......


Love you ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0