100621 Längtar

Idag äre det 21/6-2010 vilket innebär 2 dagar till med den hemska kragen innan mitt återbesök..... Jag hoppas innerligt att jag slipper den sen & att allt ska vara bra...... Precis som jag hoppas med mitt knä... Har kört rehab nu för mitt knä i flera dagar & har hela sommaren kvar innan jag kan börja trappa ner på min rehab & övergå till mer specifik träning som renstyrka & löpning......

Ett knä med ingrepp brukar oftast innebära flera ingrepp, men det ser ljust ut just nu för min del efter kontakt med min läkare igen......

Vad är R-vård....????? Står i Vårdkö för detta....!!! Men skit samma, orkar inte bry mig - dimper det ner en tid i brevlådan så gör det......

Skulle sitta fint med en bärbar dator just nu så jag kan inta rygg/sittläge i sängen..... Men först lite mer Rehab =)



LOVE YOU ALLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0