100622 & imorrn avgörs det......

Imorgon är det min Dommedag.... För imorrn kommer beskedet om hur min bowlingsäsong kommer att se ut...... redan nu äre klart att den kommer att bestå av Rehabträning för knä, nacke, axlar & rygg men sen så ska de ju avgöras (beroende på RTG-svar) hur resten ska se ut......

Blire ett negativt svar öppnar de upp dörren för att kunna lägga mer energi & fokus på mitt Kioskuppdrag i Skövde HF, men kommer att följa mitt lag i bowlingen i alla fall..... Men det är ju så att jag har nu funderat klart & jag vill ta upp mitt handbollsspel igen..... Men NÄR ska de bli.....???? När man ligger i graven....????

All Rehabträning har fått mig att inse att man verkligen ska SKYNDA LÅÅÅÅNGSAMT när de gäller skador - STORA som SMÅ... Skyndar man snabbt så kommerman tillbaka snabbt men man försvinner lika sanbbt igen (OM man har riktig otur - de flesta drabbar de) men skyndar man låååångsamt tar det längre tid innan man kommer tillbaka men man kan stanna kvar & behöver inte backa tillbaka till ruta 1 eller 2 igen......

Kram till er ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0