100302......

...... & det är redan marsmånad.... F*N va tiden går fort nu eller.....?! Har tappat blogglusten för det är så mycket annat just nu som gör att jag inte riktigt orkar blogga..... Mår bättre efter nya mediciner, men F*N vad trött man blir av skiten...... Helgen var fullspäckad med bowling.... kollade på Tôsera i lördags som vann med 18-2 & 19-1.... UTKLASSNING =) Sen spelade jag själv på söndagen i T-boda vilket inte gick som jag tänkt mig, men bättre än inget alls... Nu väntar lite sökning på bakmaskiner runt omkring för att kunna baka godare bröd till mig.... Håller på att lära sig äta på nytt igen.... JOBBIGT, men ett MSÅTE om jag ska må bra igen & slippa åka ut & in på sjukhus..... Nu får de var bra för mig för denna gången.... =) LOVE YOU ALLA <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, tack så myccket! Jag hoppas också att detta kommer går bra! vadå, vad händer efter din operation?

2010-03-21 @ 16:44:39
URL: http://eimj.blogg.se/vilja
Postat av: Sara

SV; Hej Emma! Efter min opeartion så fick jag en blodpropp i min vad så jag fick hålla på med tabletter & sprutor i 6 månader.... men nu är de bra & jag gjorde min sista dag idag 23/3 hos min sjukgymnast.... känns skönt att man kommit så långt med rehabträningen, men måste hålla på me styrketräningen till efter hösten 2010 för att kunna få en så normal funktion i mitt knä igen... Dessvärre kan jag troligtivs inte börja handbollen igen..., men de återsåtr att se (har ingen klubb att spela i heller så).....



ALL LYCKA TILL till dig & Hoppas att kommer tillbaka ut på planen snart igen..... =) SKYNDA LÅNGSAMT!!!!



Kramkram

2010-03-23 @ 15:53:52
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0