100323 & rehabträningen

Idag är de 23 mars 2010 & jag gjorde idag min sista dag & rehabträning hos min sjukgymnast sen hösten 2007.... tänk, så länge har jag hållt på med rahabträning & nästan konstant hela tiden fram tills idag - de är skrämmande.... under denna tid har jag hunnit med 3 operationer(20/10-07 - vä fot, 4/12-08 - vä knä & 18/5-09 - vä knä) Nu är jag glad att den viktigaste rehabträningen är över men det finns ett stort MEN i det hela.... jag måste fortsätta me styrketräning till efter höste 2010 för att kunna få tillbaka en så normal funktion i mitt knä igen & hoppas på att jag fixar att gå från lätt jogging till att kunna köra löpträning eller kunna spela handbolligen (om jag hittar någon klubb)...... Annars flyter livet på som glutenintolerant på rätt bra & jag är tacksam för att jag har mina föräldrar nära till hands som har varit helt underbara under den tiden jag varit sjuk (är sjuk nu med & kommer alltid att vara), men när jag mådde som sämst & åkte ut & in på sjukhus..... ett stort TACK till ALLA andra som funnits där hos mig på något sätt!!!! Nä, nu blire lite glutenfri kost så jag överlever denna dag oxå =) LOVE YOU ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0