101101 - #117 Komplikationer

Fick igår mot min vilja besöka både Jourcentralen & akuten  pga mitt knä efter min operation 101028..... Jag åkte från akuten på mitt hemsjukhus med både positiva & negativa besked - det positiva är att jag inte har fått någon DVT efter denna operation men det negativa är att jag kan tvingas till en akutoperation redan på onsdag 101103.... :( det ser dessvärre inte särskilt just ut & det bara bubblar inom mig - men jag är stark så jag ska bara klara av detta för att få komma tillbaka till det som jag verkligen brinner för - handbollen & bowlingen......

En låsning i mitt knä & smärta pga det gör att jag inte kan köra mion mobilisering som jag borde & nu hare gått några dagar & de är inte "upplåst" än & det kan påverka mig i framtiden så en akutoperation är nödvänig.... Troligtvis äre något mekaniskt som orsakar detta....

Men kör på me den rehab som jag kan göra & plågar mig själv varje dag för att inte bli liggandes eller sittandes - ska vara väl förberedd när jag verkligen kan börja me min rehab till 110%...... Imorrn avgörs det vad som händer de kommande dagarna.....


Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0