101108 - #120 Hemma igen

Efter min Akutoperation som blev av i fredags 5/11-10 så hände de som inte skulle hända.... Jag fick idiotsmärtor så jag fiock både det ena & det andra mot smärtan som inte ville ge sig.... det slutade med att jag blev för trött av all morfin & höll på att tuppa av redigt & då menar jag REDIGT....

Nu är jag på benen igen & har kommit hem till Päronen för att bo hos dem i några dagar - TACK <3

Annars är allt under kontroll just nu & Jag har idag börjat STENHÅRT med min REHAB.......


Love <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Jag är inte matchklar ännu! :) Men min syster ska filma min första match ;) hehe

2010-11-10 @ 21:03:43
URL: http://eimj.blogg.se/vilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0