101112 - #121 Rehab- & Träningsperiod

Har precis startat min resa med en period bestående av nästan enbart Rehab-träning men kommer även att lägga in pass då jag kommer att träna på gym för att inte tappa så mycket av den andra träningen som behövs för att komma tillbaka starkare än någonsin....

Kämpar på med raka benlyft, spänna lårmuskel, baksidelyft, vettenpumpning samt räta & böja övningar... ALL denna träning är bara början av något som jag tror kommer att bli en jobbig men framför allt känslomässig period att gå igenom.... Har visserligen gått igenom den flera gånger innan, men detta är min ABSOLUT SISTA CHANS som jag har att kunna spela hanbdoll & bowling igen.....

Blir förbannad när jag inte fixar mina övningar fullt ut & blir bara överglad när jag verkligen LYCKAS - konstigt att det kan svänga så mycket när man tränar.....

På måndag 15/11 kl. 09.00 så kommer det att hända -  jag kommer att träffa min helt sjukt underbara sjukgymnast A.H. på Skövde Rehabcenter & då är det ingen idé att komma fuska me sin träninhg (INTE för att jag gör det nu heller visserligen) Nu kommer det att bli stenhård Rehab-träning & tuffa program kommer att dyka upp hela tiden.... Fast på något konstigt sätt så ser jag fram emot dessa tuffa program som kommer att plåga mig under en längre tid - Hur kan detta komma sig????


Nä, nu måste jag fortsätta me mina raka benlyft & att pumpa/trampa vatten som är kvar för denna dag....



På återseende & NI vet vart ni kommer att hitta mig framöver - Ja, det är på Skövde Rehabcenter =)


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0