101121 - #122 Stygen borta

Stygnen är borta - de togs i fredags 19/11-10 & idag söndag 21/11-10 gick det ena ärret upp..... Varför ska det behöva vara så för????? Trodde de bara skulle hända mig en gång & INTE mer igen....
Min Rehabräning fortskrider & jag gör framsteg hela tiden....

På onsdag 24/11 ska jag träffa min sjukgymnast A.H. igen på Skövde Rehabcenter då jag ska visa mina framfötter & hoppas jag kommer få mer övningar att syssla med då  =) Jag ser fram emot denna tid som jag kommer att spändera på Rehabcenter & alla mina Rehab-pass...... Kommer även att bli 2 rehab-pass i bassäng oxå under veckorna samt pass i gymmet oxå....

Har dessvärre kommit ifrån bolingen lite nu..... Jag saknar den för mycket för att jag ska kunna vara där nere & bara vara - int få spela något - det tär på mig otroligt mycket & jag blir ledsen varje gång jag kommer till bowlingen & inser det faktum att det kan dröja upp till 6 månader innan jag kan vara tillbaka bland banorna som spelare.......

Ledsen, arg, förbannad, glad, irriterad, besviken, upprörd, positiv & negativ..... Listan kan göras lång med mina känslor just nu.....


Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0