101004 - #111 Dags igen.....

..... för operation om ca. 6 veckor fast det kan bli både före & efter. Fast denna gången tror läkaren Dr. MÖ att det kan röra sig om någon skada på något av de stora sakerna i knät (korsband, menisk, något av ledbanden eller så kan någon ledkapsel vara skdad) men jag kommer INTE att ta ut något i förskott utan det som händer & va Dr. MÖ hittar så tar jag ställning till det då när jag har vaknat upp igen.....

Fast jag är positiv till det som ska hända & jag är mycket medveten om att det inte kan bli bra efteråt, men den smällen får jag ta då jag ser detta som min sista utväg för att kunna fortsätta & verkligen våga satsa på min bowling.....

Fast innan jag ska genomgå min tredje operation för samma knä så ska jag ladda upp med max på allt i mitt Rehab-program för att inte tappa så mycket efteråt.....

Hug & kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0