101015 - #112 Väntans tider

Går i väntans tider för min tredje knäoperation sedan 081204 & medans jag väntar så passar jag på att dra hårda, meningsfulla, givande & helt underbara träningspass på gymmet LivingRoom i Skövde för att vara så stark som jag kan vara innan min operation så att jag inte tappar allt för mycket styrka efteråt.... Detta samtidigt som jag kör stenhårt med min Rehab nu oxå....

Mina tankar är splittrade inför den kommande stunden & jag vill så ooootroligt mycket just nu när de gäller min knä. Vet att jag är tveksam & inte vill till min OP samtidigt som jag bara längtar efter att mitt brev från helt otroliga & underbara Movement, Halmstad, ska dimpa ner från mitt brevinkast så att jag får komma net till dem & genomföra min OP....

Jag är positiv & negativ till allt detta MEN vad ska man göra???? Är vilsen & funderar på om jag kommer att orka med ytterliggare en ny jobbig, stenhård & kämpig Rehab-period...??? Har jag viljan, motivationen, kraften, styrkan, glädjen & intresset för att orka med det?????



Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0