101019 - #113 Äääääntligen tid!!!

Idag 101019 måste vara dagen i mitt liv (igen) för att det ringde Dolt nummer på mobilen & jag kände på mig att de var något viktigt..... Satt dessutom på bibblan & kände att jag bara var TVUNGEN att svara - skit samma tänkte jag, de får väl säga till mig då.....

101028 kl. 12.00 ska jag ligga på OP-bordet för tredje gången me mitt knä.... Kan ni fatta vilken känsla detta är?????? Trodde var ett skämt när operationskoordinatorn ringde - "Vi har fått ett återbud & undrar om du kan nästa torsdag 28/10 kl. 12.00???" Det fanns bara ETT svar i min skalle & de var: "Ja, självklart kan jag då".... Det är inte så självklart för många andra....

Tror detta fortfarande är en dröm som jag drömmer & väntar på att få vakna upp & inse att det INTE är någon dröm jag drömmer just nu..... Det är faktiskt SANT att jag ska operera mig om 1 vecka & 1,5 dag......

Nä, nu blire att köra gärnet på gymmet innan bowlingträningen.....


Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0