101025 - #114 3 dagar kvar

Nu när denna dag VÄLDIGT snart är slut så innebär det att det BARA är TRE hela dagar kvar innan jag far iväg & kommer hem svagare igen med ett besked om hur det hela ser ut, hur m in rehab kommer att läggas upp & hur min framtid ser ut......

Torsdag kl. 12.00 då längtar jag bara....
Torsdag kl. 05.57 sitter jag på tåget mot nya utmaningar i mitt liv.
Torsdag kl. ??.?? är jag hemma hos Päronen me en vattenmelon till knä....

Att man kan se fram emot detta såååååå Ooootroligt mycket - det trodde F*N inte jag alltså....

Efter att jag kommit hem kommer jag att ha denna blogg: http://eimj.blogg.se/vilja/ uppskrivet på ett stort papper i min lägenhet & med mig var jag än ska - särskilt till min Rehab-träning som kommer att äga rum i några månader fram över..... Denna tjej - Emma - har inspirerat mig så mycket att jag vågade ta klivet till min tredje raka operation av mitt knä....

Tack Emma för att du har din blogg - den betyder  Kram <3


Åter till verkligenheten kanske..... Sista matchen för Hösten 2010 genomfördes & att man kunde vara så ÖVERTÄND det trodde inte jag - men sjukt dåligt spelade jag... Sista träningen för Hösten 2010 kommer imorgon tis 26/10 & jag vet vad som kommer att hända - samma sak som hände efter matchen i söndags 24/10, jag började att STORLIPA, men det är INGET fel med det......


Nu till min rehab i lägenheten - hoppa i sidled med vikten på att skjuta ifrån med de andra benet (i sängen) här ska de svettas =)


Love <3


Kommentarer
Postat av: Emma

SV; Men vad söt du är!! :D Detta betyder grymt mycket för mig, och det är kul att det gör det lika mycket för mig. Kämpa på du med. :) Allt kommer att gå så himla bra, bara man har tro och vilja!!



KÄMPA!

2010-10-25 @ 23:14:57
URL: http://eimj.blogg.se/vilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0