101030 - #116 Operation klar

Har anlänt till min lägenhet nu igen efter att sovit hos mor & far i två nätter.... Men kan säga som så att har inte haft såhär ont av någon av de andra två gångerna i mitt knä - men att nyckeln skulle försvinna hade jag inte räknat med, måste låsa upp mitt knä nu så jag inte behöver vara lååångsammre än en snigel fram....


Operationen var lyckad & man lyckades att hitta det som varit problemet..... Dr. M.Ö. rotade runt i två hela timmar & hittade både det ena & de andra som nu är åtgärdat & jag bara njuter av att vara i rörelse.... Får bara INTE å¨ka på en propp igen.....


Mer om Rehab när den har börjat på allvar.... nu äre bara lättare rörelser så att man kommer igång...



Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0