100908 - #108 Bekräftat

Nu äre som sagt vad bekräftat att man ska ner till Halmstad för ett besök på Movemnt igen - ett så kallat återbesök fast x-antal månader senare..... Troligtvis kommer det att bli en reatroskopi & i värsta fall så kommer det att bli en sådan nästan varje år eller ned 1,5 år mellanrum.... Men ska jag kunna leva ett så normalt liv som möjligt så ser jag detta som min enda chans - vad gör man inte för att må bra????

Men bowlingresan till Småland är redan GLÖMD & självförtroendet kom tillbaka på träningen igår =) Jag ÄLSKAR verkligen bowlingen & handbollen - det är lixom mitt liv tillsammans med vänner, familj & släkt..... Så till helgen blire nya tag som gäller & jag är redan laddad för morgondagens träning...

Nu ska jag fortsätta me min planering för dagen - fys, styrka & koordination samt smidighet..... Kallas även för att plåga sig själv har jag hört =)

Love u ALLA <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0