110205 - #137 Framåt & Glad

Jag bara njuter av att slippa min slynga/mitella nu för att i dagarna som varit så har jag lyckats att räta ut min arm =) Detta betyder så mycket för mig så ni kan nog inte ana =) Men det är inte allt.... Har världens bästa S vid min sida oxå <3

Han betyder mycket för mig & det gör mina underbara super bra vänner oxå <3 Får ju inte glömma familjen & släkten oxå <3


Mitt knä har börjar CP:A så nu blire kort rehab-tid & få rep/övning & behandling mellan varje övning.... Knät svullnar inuti & syns inget på utsidan :(

Kämpar på i min rehab & njuter av livet som leker just nu =)



LOVE U ALLA <3

Kommentarer
Postat av: Louise

hej, jag bara undrar vilka idrotter du håller/höll på med och vad du har råkat ut för för skador? du verkar syssa väldigt mycket med rehabträning, siktar du på att komma tillbaks till idrotten? jag beundrar verkligen folk som rehabtränar för att komma tillbaks, jag vet inte hur jag skulle klara mig om jag var tvungen att göra det :)

2011-02-06 @ 19:51:40
Postat av: Sara J

Hej Louise!



Just nu ligger mina idrotter under isen pga rehab-träning! Men det som jag håller på med är bowling samt löpning... Har hållt på med handboll & det är den idrotten jag vill komma tillbaka till - men även till bowlingen & löpningen.... Jag har opererat min menisk, korsband & en massa brosk i mitt vänstra knä (gjort 4 operationer) i samma knä...



Tack för dina positiva ord =) De värmen =)



Jag tror att skulle du behöva hålla på med rehab-träningen pga en skada (exempelvis) tror jag att om man verkligen tror på att man kan komma tillbaka till sin sport/idrott så kommer man att lyckas.... Mycket handlar om att skynda långsamt... Tror man på sig själv, har vänner som stöttar en i kampen för att komma tillbaka & att man har en duktig sjukgymnast & som verkligen tror på att man kommer tillbaka till 110 % kommer man långt!!!



Kramar till dig

2011-02-06 @ 22:45:25
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0