110218 - #140 Det är inte sant........

Tror knappt mina ögon eller öron när jag både läser & hör att den 6 mars 2011 (del helgen i alla fall) kommer jag få göra COMEBACK inom bowlingen..... Alltså, är detta verkligen sant??????

Ja, detta är helt sant & verkligt men jag kan inte tro det.....

Mitt knä är som det är & jag väntar på mera besked om hur man ska gå vidare - men de finns inget just nu som kan förvärra mitt knä så hat fått tillåtelse att börja me bowlingen igen..... :D Löpningen & mer krävande styrka, tester, idrotter/sporter & belastning måste jag vänta med - men BOWLINGEN är mitt ALLT just nu (förutom allt annat)


Inte nog me det så har jag hittat min kärlek - SA - är min & INGEN annans <3 Kan inte beskriva med ord vad jag känner för honom & kan inte sluta tänka på honom....


Min axel är paj, men snart äre rehab för fullt me den oxå =)


Love u ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0