110228 - #144 Saknar & dagen.....

Saknar verkligen detta.... Mina minnen från Norrköping & Vilbergen ploppar upp hela tiden & Jag vill verkligen inte att det roliga ska ta slut....

Vilket Minne =)

WE ARE THE CHAMPIONS  WE ARE THE CHAMPIONA    Team Skövde BC - Vinnare av: Vilbergen Ladies Cup 2010 <3

Vi kom från Division 1 & Vann en Cup för Allsvenska Lag =) Ingen hade räknat me oss & MINST sagt inte Hammarby "Bajen" IF som VI VANN över i Finalen =)


Detta får beskriva min dag idag:

Den färgglada =) tejpningen som kommer fram titt som tätt.....

Detta är min dag idag.....  Men även detta:

Den vita tejpningen som funkar för att kunna vara lite mer aktiv utöver min rehabträning.....

Vilka minnen & jag bara längtar tills jag får tejpa mitt knä igen - för de betyder att jag FÅR & KAN spela handboll igen =)


Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0