110121 - #135 Positiva & Glada Besked till mig =)

Jag fick min ansökan godkänd...... Jag kan inte fatta att det är sant, kunde inte tro mina öron när jag fick samtalet som gjorde min dag...... 5 Januari 2011 kommer att bli min dag......

Inget jag är stolt eller glad över - att jag har ett funktionshinder.... Men beskedet gör så att jag nu kan få komma ut på fler tävlingar (som dessutom är billigare) & jag har chansen att utveckla mitt spel ännu mer.... Även om M.C. kommer att saknas så hoppas jag att jag får den hjälp jag kan behöva för att utvecklas ännu mer & kunna utveckla mitt bowlingspel.... Vill bli jämnare & lägga mig på en högre nivå   =)


Har handikappbehörighet & jag är GLAD :D




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0