110127 - #135 "Utdragna" ledband & dommen kom idag

Mitt knä cepar & jag gör rehab för fullt..... jag kör rehab för fulla muggar & njuter varje gång jag går från rehab-passen me känningar av träningsvärk.... =) leendet är stort då träningsvärken smyger sig på...... Det innebär att jag lyckats att öka på någon/några övningar.....

Fast leendet försvinner när jag inte kan öka eller göra mina övningar..... Leendet försvinner när jag får vänta me några övningar just nu.....

För kroppen tyckte de inte var nog utan det kändes som kroppen JUBLADE när jag fick min dom idag - har "utdragna" ledband i min axel..... Kroppen JUBLADE medans jag bara ville skrypa till graven - INTE en motgång till kände jag..... Ville bara springa allt vad jag orkade från min sjukgymnast & bara brista ut i gråt - stora elefanttårar.......

Men bara att bita ihop & göra det bästa av situationen för min axel kommer INTE att stoppa mig från att börja me bowlingen igen när mitt knä är redo för det =D



Love u ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0