110301 - #145 Goda Nyheter????

Goda Nyheter spred sig till mig imorse & jag bara njuter just nu för fulla muggar.... Nu ska vi börja me att presse knät ytterliggare lite till för att se vad som händer & vad jag & mit knä klarar av..... Gjorde vissa tester idag & kan säga som så att jag blev rätt besviken....

Känslorna är blandade & jag skiftar mellan skratt & gråt just nu.... Jobbigt att det är motigt men även glad för att jag har kommit så långt som jag har gjort.... Längtan efter att få bowla är stor & längtan efter att få träna "normalt" igen är ännu större.... Besvikelsen är stor när jag misslyckas eller går bakåt i min utveckling för Rehaben & glädjen är ännu större än besvikelsen när jag lyckas eller går framåt i min Rehab...

Glädjen kommer inte att sluta sprudla i mig på söndag när jag väl står där uppe på ansatsen för att spela Bowling igen.... Det kommer säkert att komma både en & två tårar - tårar av glädje & jag kommer bara att skrika rätt ut efteråt att jag HAR GJORT DE IGEN - Har gjort min comeback & jag är BÄST........


Men nu blire lite tårar  :´(  :´(  :´(


Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0