110317 - #150 Hemma igen

Har nu kommit hem (kom hem i måndags 14/3) från KSS & den jobbiga Avd. 32 Hjärtmedicin..... Mår nu betydligt bättre & allt har lugnat ner sig....

Rehaben får vänta en vecka till tills allt verkligen har lagt sig, men jag tänker inte fuska för det - jag kör på hemma istället & då blire lite lugnare oxå.....

Första Bowlingträningen ägde rum i tisdags 15/3 & jag spelade Hallfinalen i High 5 (en tävling för funktionshindrade) & spelade ihop hela 775 poäng på 4 serier rent - me mitt Hcp blir de 911 på 4 serier =) Bara hoppas att det räcker till en Distriktsfinal =)

Vill börja me löpningen snart & handbollen till hösten..... Får se hur de går me de sistnämnda, men ska verkligen kämpa för att komma dit =)



Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0