110502 - #159 SM-Spel

Handikapp-SM Kalmar 2011 & jag snodde =) åt mig en Hedrande Fjärde plats med fina 1025 poäng på sex serier...... Nio poäng upp till tredjeplatsen hade jag, surt sa räven men jag är nöjd i alla fall =)


Idag 2:a Maj fyller min Älskade bror 21 år & min morbrors sambo A-S L fyller 31 år - Stort GRATTIS till er båda =)


Inga bowlingträningar under April månad & antibiotika-kur sedan 26/4 gjorde att jag spelade (för mig) en helt otrolig bowling under min start i Handikapp-SM 30/4-2011 kl. 18.00......


Jag överlevde spelet & efteråt var de som om jag inte hade några leder alls i kroppen - var helt lealös...... Vartm till 1000 var det & jag drack 4 liter vatten & 0,5 lite energidryck under tiden av 2 timmar..... Efteråt fick jag i mig ytterliggare 2 lite under tiden av 40 minuter..... Efter att spelat 6 serier bowling så vet jag vad som behövs innan nästa säsong sätter igång - REHABTRÄNING......

Nu återstår bara ett KM (Klubb Mästerskap) & sen blire REHABTRÄNING under hela försäsongsträningen tiull bowlingen startar upp igen...... Blire ingen förbättring så innebär de en ny operation i knät & troligtvis ingen mer bowling :(


Men nu blire Praktik & sen blire blega på TV & handboll ikväll  me min Älskling <3


Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0