110525 - #160 Ingen mer handboll?????

Idag äre en jobbig dag..... Idag tänker jag på att handbollen kan tvingas att läggas ner för min del & handbollsskorna får kanske vila på hyllan......

Mitt besök på Sahlgrenska i Göteborg 110510 blev både positivt & negativt..... Positivt för att de ska göra något - det blir en åtgärd - men negativt för detta innebär att jag troligtvis kan tvingas lägga av med handbollen & mina förberedelser för att komma tillbaka.... En steloperation av två fingrar i olika steg i förhoppningen om att om x antal år få nya leder......

Detta kommer att bli en jobbig period när första OP är klar & många hinder ska bekämpas & många, många, många problem ska lösas..... Jag är fast bestämd att alla motgångar detta innebär ska lösas & jag kommer att besegra mina hinder..... Även om de kan ta tid så SKA DE BESEGRAS.....


//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0